21 Eylül 2008 Pazar

Nezaman Oldu Bu

Ne zaman oldu bu? Ne zaman tulum sesi en sevdiğim ses haline geldi.Hep mi öyle idi ? Ben ne zaman farkettim böyle olduğunu? Ne zaman , ta içime, en içime, iliklerime kadar ben olan beni hatırlatır oldu bu ses? Ne zamandır, tulum ritmi ile yere vuran ayak sesleri, çırpılan eller,dünyanın en güzel dansıdır benim için?
Ayrı düşeli sılamdan diyeceğim, yok değil.O değil, başka bir yerlerden belki çocukluğumdan, belki gençliğimden...Belki babamın çekip kolumdan beni horona kattığı "ayaklarıma bak, müziği dinle" diye ilk ve son dersini verdiği o akşamdan.Belki ölesiye horon oynadığım arkadaş düğününden.Bir zamanlardan, bir yerlerden, eskilerden daha eskilerden beri...

1 yorum:

şina dedi ki...

Başka hangi ses bütün hayatımızın tadını özetliyor? Eğer kendini anlatan bir film yapsaydın hangi enstrümanı kullanırdın? Annemin ninnisi, benamın masalı, atölyeden gelen hızar sesi bir de tulum sesi işte sanki bütün günahlardan arındıran, hafifleten, kucaklayan,hatırlatan, saran işte sarmalayan,hem ağlatan hem güldüren, bizi biz yapan, ne yapsan tam anlatılamayan...