29 Nisan 2010 Perşembe

Dostlar...

Dostlar bugün etrafımı sarsanız...Şöyle sessiz, sakin, derinden...Halka halka otursanız.Sonra:

Ben söylesem siz dinleseniz.Ben ağlasam siz sussanız..Anlatsam ağlasam, ağlasam anlatsam.Söyleyemediğim herşeyi anlatsam ağlasam.Anlatamadığım herşeyi söylesem ağlasam.Nicedir yakama yapışan kederi anlatsam, debelendikçe içine battığım hüznü.Herşeyden vazgeçişimi anlatsam, geçmek istesem de geçemediklerimi anlatsam.

Ben o kadar güçlü değilim dostlar desem, okadar neşeli değilim.İçim pas tuttu desem, söküp atamıyorum desem.Yoruldum artık desem.Bunların hepsi bir oyun ben bişey değilim desem.Herşey miş gibilerden ibaret dostlar kayboluyorum desem.Yok hiçbirşeyin tadı, başaramadım desem.Bırakıp da gidesim var desem.

Şaşırmadan, üzülmeden, boşver demeden, gülüp geçmeden , akıl vermeden.Sessiz sakin derinden...Dinleseniz... sadece dinleseniz.

Olurmu dostlar olur mu? Bugün etrafımı sarsanız...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok etkilendim,şuanki ruh halimi anlatiyot